About Me

My Photo
Ϋεη_燕
Muar, Johor, Malaysia
I've fall in love v 'U', Like to cried out things tat had been happened from days to days for 'U'... Like to look at 'U' whenever mood I'm in... Like to place all my Unforgettable Memories jus to let 'U' know... Like to let 'U' keep all my Sadness n Happiness... My Dear Blog~
View my complete profile

真心??









两年半后我们再次见面,
想起刚开始的那段恋情,
这可算是我最大的考验,
也算是自己最大的错吧!!
为什么选择了你?!
为什么选择原谅?!
为什么选择相信?!
曾经爱得忘了自己……
曾经爱得要生要死……
中间发生了好多事,
我慢慢的看透了你,
慢慢的看透了爱情……
两年里对你恨得入骨,
提起你的名也都不行,
那信息似乎假仁假义,
我始终无法再原谅你!!

但如今的我像是笨蛋里那情节,
我宁愿找寻自由,
宁愿先伤害别人,
宁愿自己先放弃,
也不让自己受伤!!
就因为这样的想法,
之前的感情都是短暂的!!
也许我已失去那份真心!!

0 words for Ϋεη_燕: