About Me

My Photo
Ϋεη_燕
Muar, Johor, Malaysia
I've fall in love v 'U', Like to cried out things tat had been happened from days to days for 'U'... Like to look at 'U' whenever mood I'm in... Like to place all my Unforgettable Memories jus to let 'U' know... Like to let 'U' keep all my Sadness n Happiness... My Dear Blog~
View my complete profile

友_情











每一位朋友,
每一段友情,
在我心里都占了个无可取代的位置!!
你们对我来说都是无法对比的……
我可以没有爱情,
但却不能够失去有情!!

但,
最近怎么了?!
大家都好抗拒这个“他”!!
也许只是些误会,
也许都还需要时间接受,
但也许都是我的错吧……
不该让你们就这样被误解!!
我到底该怎么说才能够安服你们的心?!
不知该怎么让你们心里的刺除去!!

对不起……
请你们原谅我的无动于衷!!
我真的没办法责怪这个“他”!!

0 words for Ϋεη_燕: