About Me

My Photo
Ϋεη_燕
Muar, Johor, Malaysia
I've fall in love v 'U', Like to cried out things tat had been happened from days to days for 'U'... Like to look at 'U' whenever mood I'm in... Like to place all my Unforgettable Memories jus to let 'U' know... Like to let 'U' keep all my Sadness n Happiness... My Dear Blog~
View my complete profile

YES I HATE U!!!

S.H.E - YES I LOVE YOU(改篇版)

请多多指教!!

______________________________________________

集中所有精力 看你背你
等那个日子
我欠你的讯息
我欠你的答案
那个问题
Do you hate me?
Do you hate me?
Do you hate me?

我遇见你 要我回应什么
用笔画说
我怕我会写错
要不要
继续互相折磨
我看你
你看着我苦恼

CHORUS:
手已经握好武器
心也准备背完字句
快完全没位完全的崩溃
别说你还没有感觉到
你所给我的烦恼
不只烦恼 Yeah Yeah
Hate U Hate U Yes I Hate U
你听见了吗
这是我第一千遍第一万遍心理的回答

你身边的人经过的人对你不牵挂
为什么 不能给一点TIPSY Yeah Yeah
Hate U Hate U Yes I Hate U
你还没听见吗
能不能请你离开 离开我们的世界
我害怕考试时候
脑里空白 写不出
偷看也没有办法

RAP:
像是一场 多么令人
疲倦的噩梦 不只是一关
会让心不定 我决对不输
我就不相信我会输
看你一直嚣张的脸 好想赢你
我好躁急 考试 考试
真伤脑筋 一个人
僵在这里 一个脑 空在那里

时间 时间 就快要没有时间
我们越来越怕

越来越怕考试驾到

CHORUS:
手已经握好武器
心也准备背完字句
快完全没位完全的崩溃
别说你还没有感觉到
你所给我的烦恼
不只烦恼
Hate U Hate U Yes I Hate U
你听见了吗
这是我第一千遍第一万遍心理的回答

你身边的人经过的人对你不牵挂
为什么 不能给一点TIPSY Yeah Yeah
Hate U Hate U Yes I Hate U
你还没听见吗
能不能请你离开 离开我们的世界
我害怕考试时候
脑里空白 写不出
偷看也没有办法
Hate U Hate U Yes I Hate U
Hate U Hate U Yes I Hate U
Hate U Hate U Yes I Hate U
Hate U Hate U Yes I Hate U
Hate U Hate U Yes I Hate U

______________________________________________

虽然考试很可恶,
但这始终是事实,
我们始终得面对!!

好呗!!
亲爱地朋友们,
我们一起“发奋图强咯!!
各位努力加油……

1 words for Ϋεη_燕:

K9 said...

Wow..this new edited lyrics are full of negative auras...Haha..

Kinda creative worr..but It looks very bad.